Monday, 23 March 2015

Nech svou stopu na Abu Dhabi a Abu Dhabi zanechá svou stopu na Tobě

Dnešek byl supééééér. Probíhal první den školení v nádherné konferenčce a byla to fakt sranda. Hlavně úvodní část sezení, kdy jsme o sobě měli na papír anonymně napsat pár slov. Co nás charakterizuje, co máme rádi.. A pak se ty papírky losovaly ze sklenice, přečetlo se to nahlas a ostatní měli hádat, kdo je kdo. Většinou to bylo jen slepé tipování, ale ne v mém případě. Já nevím, čím jsem si to zasloužila, ale v momentě, kdy začali číst moje řádky, tak se všichni začali dívat mým směrem J A to jsem tam napsala jen to, že jsem přátelská a že jsem instruktorka zumby. To přece na mě nemůže nikdo poznat J. Holky, co byly přítomné, byly úplně nadšené z mého nápadu zavést v posilovně zumba lekce, takže zítra si to musím jít vybavit s HR J

Velká událost hned při obědě! Začalo pršet! A to docela fest. Na UAE jev nevídaný :) To se mi v příštím půlroce asi jen tak nepoštěstí vidět déšť.

Co se týče samotného školení, tak to bylo úžasný. Zatím všechno, co nám o hotelu řekli, vypadá až moc úžasně, tak se tomu zdráhám uvěřit. Doufám, že to není jen takové to „když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají.“ Protože tady je servis pro zaměstnance fakt nadstandard. To se týče ubytka, dopravy, občerstvení a dalších benefitů. Nebudu se tu o tom rozepisovat víc, protože to je interní tajemství J. No, ale co je důležité, že jsme se konečně začali otrkávat a víc se seznamovat jeden s druhým. Byla často velká legrace a to je nejdůležitější.
Ale největší radost mi asi udělal večer. Stalo se tolik úžasných věcí. Jak jsme se vrátili ze školení, tak jsem na sebe hodila svoji Nike výbavu a vyrazila do posilovny. Obligátní půlhodina na rotopedu mi nestačila, tak jsem začala i se strečinkem. Což zaujalo jednoho svalnatého černého klučinu z Kamerunu, který mě požádal o soukromou lekci J. No a protože jsem byla v dobré náladě, tak jsem se přestala ostýchat, naladila si v telefonu hudbu a začala na férovku před zrcadlem trénovat zumbu. Jen tak pro sebe. Úžasnej relax. Po hodině a půl jsem z posilky vylezla durch zlitá. Ale hned mě venku zastavili další lidi a říkali, jak se jim to líbilo, tak jsme se zakecali. Mám nové přátele z Ghany a Maroka, tak se tu čím dál víc cítím jako doma a uvolněná. A třešničkou na dortu byla pak moje spolubydlící ze Srí Lanky, se kterou jsme konečně hodily delší řeč a musím říct, že to bylo moc fajn.
Dnešek se vyvedl. Zítra mě čeká druhý a poslední den školení a já se těším. Na nové zážitky, nové přátele a prostě na nový život J Užívejte Vaše Janina

No comments:

Post a Comment