Monday, 6 April 2015

168 hodin v Abu Dhabi


Další týden za mnou a mě nějak nenapadá, o čem psát. Ono se toho zase tolik nestalo (krom toho, že jsem nachcípaná). Co se týče práce, tak se každý den naučím něco nového. Už se dost orientuju, což mi dodává sebevědomí a můžu „relaxovat“. Máme za sebou Velikonoce, který co do počtu dětí zaplaťbůh nebyly tak hektický, jak se očekávalo. Organizovali jsme velkolepé hledání vajíček na pláži, sešla se asi stovka děcek a bylo to fajn odpoledne. Já se aspoň dostala na na větší prostranství v hotelu, než být jen zavřená v kids clubu celý dny. Z Egypta a Kypru jsem zvyklá lítat po celým hotelovém areálu, kdežto tady je to jen omezeně.

Pláž byla nádherná. Tak jemnej písek a to tyrkysový moře, to je prostě pohádka. Už se strašně těším na volný den. Chci strávit celej den na pláži, válet se a slunit. Jen tak se procházet po pobřeží a sbírat mušle. Posadit se na písek, nechat si omývat nohy vlnkama a přemýšlet si. To mi hrozně chybí. To třídění myšlenek, filozofování o životě, a zaobírání se takovým tím „kdyby“. Nemám na to vůbec čas tady. Těch pár hodin volna denně trávím na internetu nebo tančím v posilovně. I když mi teda přijde, že zase tloustnu. Protože se v kids clubu pořád cpeme karamelkama, který jsme nakoupili k Velikonocům J.

Před pár dny tu proběhla písečná bouře. Senzace. Já vstávala v pět ráno, kdy je ještě tma, takže jsem o ničem neměla tušení. Až pak v hotelu jsem se divila, proč všichni chodí v rouškách. Vypadalo to, jako kdyby se bleskurychle roznesla po hotelu nějaká epidemie J. Venku bylo šero jako při stmívání, nebylo skoro vidět nakrok. Ty bláho, za ten den jsem nadejchala snad dvě kila písku.
 
Dneska se mi dokonce povedlo zaspat a přijet do práce o hodinu později. Naštěstí to nebyl průser, ale i tak mi bylo dost trapně. Měla jsem směnu až odpo, ale protože jsem se probudila docela časně, tak jsem si šla číst k bazénu a tam jsem na žhavým slunci usnula. A ujel mi autobus J. Takže takhle to tady vedu. Ale když se ještě zmíním o tom čtení, tak ta moje rozečtená kniha „Zoufalky v Dubaji“ je úžasná. Sex ve městě po arabsku J. Teď mě napadlo, když mluvím o tom Sexu ve městě.. Tak ten se VŮBEC nenatáčel v Abu Dhabi, ale v Maroku. To já jen aby bylo jasno. Bylo to jedno z mých „velkých“ zklamání, když jsem to zjistila, ale holt takový je život J. No ale co se natáčelo v Abu Dhabi, tak to je sedmej díl Rychle a zběsile, kterej teď přišel do kin. Já neviděla ani jeden předchozí díl, ale na tenhle prostě musím. Půjde se kolektivně za dva týdny a platí to hotel! Miluju svou práci J. Btw tento týden jsme vyplňovali jakousi anketu o zaměstnavateli a za účast jsme dostali krásné černé triko s vyšitým logem hotelu J.
 
No a co bude možná zajímavější, začíná se mi tu líbit jeden Filipínec. Což naprosto nechápu, protože má rysy Asiata a to pro mě vůbec není přitažlivé. Asiati mě vždycky odpuzovali. Nic víc antisexy neznám. Ale tenhle má něco do sebe. Hezky se na mě směje a volá na mě jménem, je to moc příjemný. Ale nechám se překvapit, kam mě zase osud táhne.
Jinak se mi strašně líbí to multinárodní prostředí tady. Je nás tu něco kolem 60 národností, takže o zábavu postaráno J Tuhle jsme se dobře bavili v autobusu cestou domů – já Češka, a kluci z Ghany a Uzbekistánu. Proč ne, že? J A ještě jsem chtěla říct, že se nemůžu vynadívat na všechny ty mrakodrapy a to prostředí tady, a ty Araby v bílých hábitech co se motají všude kolem. Mám to tu prostě RÁD J.


 

3 comments:

  1. Zase skvělý článek ale už nám prosím-tě dovyprávěj tu telenovelu o tvým Egypťanoj! Já se na to těším jak malý dítě, jsem hrozně zvědavá na další pokračování :D Měj se nádherně!

    www.aniesonge.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha moc děkuju za pochvalu. Neboj, Telenovela se připravuje :D Ale jak už to v telenovelách bývá, tak jsou na hoooooodně moc dílů. A je toho strašně moc co vyprávět :)

      Delete
    2. Už je nové pokračování :D http://jana-full-time-traveller.blogspot.ae/2015/04/bye-bye-alexandria-egypt-4-dil.html#!/2015/04/bye-bye-alexandria-egypt-4-dil.html

      Delete