Sunday, 19 April 2015

Nestíhám, nestíhám, nestíhám.. aneb Abu Dhabi nonstop


Nestíhám nestíhám nestíhám. Tak se dá popsat program mých předešlých dní. Je toho tolik, co teď okupuje mé bytí, že nemám vůbec čas se zastavit a vydechnout. Tak začnu popořádku. Pan N (Nigérijec), který mi před pár dny vylil své srdce, mě dobývá neustále. V pátek jsem svolila a seděla s ním hodinu u bazénu, kde se mě snažil přesvědčit, že jsem jeho vyvolená a div ne na kolenou přede mnou děkoval Ježíši, že mu v pátek, 17. dubna 2015 dopřál prohodit se mnou pár slov. No, nechává mě to chladnou. Nechápu, proč nehledá svou družku mezi sobě rovnými. Proč loví v bílých vodách. Já jeho vstupenkou do Evropy rozhodně nebudu, na to ať si najde nějakou jinou naivku. Ale musím přiznat, že teda tělo má výborný, to zasejc jo. Nemohla jsem odlepit zraky od těch jeho vyrýsovaných bicepsů, to byla slast se na něj dívat J. Aby té Nigérie nebylo málo, tak mě večer „odchytl“ další kousek, když jsem čekala na autobus do obchoďáku. Vyloženě trval na tom, že mě doprovodí a neustále toužil mi něco kupovat. Dopadlo to tak, že mám nové boty i kalhoty, kupu žvejkaček a další drobotiny. Neutratila jsem ani dirham J. Chlapec mě sice toužil chytit za ruku a neustále se dušoval, že jsem spešl a další oblbováky, ale já ho vždy utnula, že se mnou nic nebude. I tak mi bylo trapný si od něj něco brát, ale nedal si říct J.

S panem F (Filipínec) začínáme být nerozlučná dvojka, i když tady je nutno podotknout, že už mě jako chlap nezajímá. Ale je to super kámoš a parťák. Včera jsme se spolu účastnili volejbalového turnaje v naší vilové vesničce (kde jsem hrála jako jediná holka mezi záplavou tmavých klučinů z Indie a bůhví odkud ještě), dnes jsme spolu obědvali, a pak jsme přes dvě hodiny s hosty hráli v bazénu volejbal. A zítra nás čeká bazénová příprava na plavčický kurz a potom kolektivní wakeboarding, což vůbec netuším, co to je, ale podle F je to senzace. Tak uvidíme J. Ha ha, tak vidíte, jak to tady rozjíždím. Jsem tak akční, že mě supervisor našeho kids clubu chce navrhnout na pool & beach asistenta, což je volně řečeno animátor. Takže bych se nepohybovala jen mezi dětma, ale i mezi dospělákama, což by bylo super. A měla bych větší rozlet po hotelu. Když už jsme u toho, tak mě k sobě chce přetáhnout i atletický klub J. Holka na roztrhání. Prozatím se budu držet svých lekcí zumby, které začnou „inshallah“ (arabsky „když bůh dá“) příští týden. To budu (bohužel či bohudík) taky na dračku, protože mě čeká ten wakeboarding, kino, možná bowling, a pak taky test ruštiny, kde povolaní lidé rozhodnou, jestli dostanu přidáno za to, že ovládám další cizí jazyk. Tak mi držte palce, potřebuju penízky na nový notebook, protože ten můj pomalu ale jistě odchází do věčných lovišť.

Nejsem ale akční jen na poli pracovním, ale i na tom privátním. Až se musím smát, protože jsem tu teprve měsíc a holky, co tu jsou půl roku i déle, se mě třeba ptají, jakým autobusem se dostanou na autobusové nádraží, na jakou mají jít pláž, nebo kolik stojí lístek na metro v Dubaji J. To mě těší. Fakt se tu cítím úžasně, takhle šťastná a spokojená jsem nebyla ani nepamatuju. Teď už jen najít tu lásku.. Vraťme se tedy do krajů romantických.. Zaměřila jsem se teď na plavčíka z Indie, říkejme mu pan I.. To sedí, protože to jeho pravé jméno je tak komplikovaný, že to sem nedokážu vyťukat J. Ale to je kus teda. On je tu teprve dva měsíce, tak je možná ještě takovej zakřiknutej, pokaždý, když ho vidím, tak se s nikým nebaví, neusmívá.. Tak jsem se na něj začala usmívat sama a občas prohodím pár slov, aby řeč nestála. A ono to působí J. Už na mě dokonce i koukne, což předtím vůbec nedělal. Byla jsem pro něj vzduch. Okukuju ho kde se dá. U bazénu, v restauraci, v internetové vile J. Tam mimochodem mívám veselé Skype hovory s mýma  potápěčema z Egypta, takže mám opravdu o zábavu postaráno. Tak mi držte všechny údy, ať mi to dobře dopadne všude tam, kde si přeju, aby mi to vyšlo. A já vám na oplátku budu vyprávět další novinky a zážitky z milovaných Emirátů xxx J.

No comments:

Post a Comment