Wednesday, 15 April 2015

Po 8 měsících opět spolu (Egypt 6. díl)

V letadle jsem pochopitelně seděla jak na trní. Nemohla jsem se dočkat, až přistaneme a dostaneme se do hotelu. Tisíckrát jsem si představovala, co asi Eckovi řeknu, až ho zase uvidím. Budu-li se s ním vůbec bavit, bude-li se on bavit se mnou. Zda to nebude spíš taková hra na schovávanou mezi námi. Neviděla jsem ho osm měsíců! Ještě před odletem jsem se na facebooku stala členkou skupiny fanoušků onoho hotelu, takže jsem dopředu znala spoustu personálu i hostů, kteří tam plánovali přijet ve stejném termínu, jako my. To bylo nakonec strašně fajn, protože hned na recepci jsem se střetla se spoustou známých tváří J.

Do hotelu jsme přijely večer, takže jsme se s holkama akorát převlékly a vyrazily na večeři. Moje nervozita dosahovala snad ke třinácti stupňům Richterovy škály. Ten pocit, že jsem na stejném místě jako Ecko! Ale ON se pořád ne a ne objevit. Už jsem začala propadat panice, že se snad raději vytratil z hotelu, než aby mě tu potkal (nepochybuji, že díky facebooku od svých kolegů věděl, že přiletím). Ale osud chtěl, abychom se my dva opět potkali. Seděly jsme s holkama v lobby a já seděla křečovitě, skoro jsem se bála pohnout, abych nerupla jak ta pověstná struna, jak jsem byla napnutá. A pak jsem uprostřed hovoru najednou oněměla. Je to tak živá vzpomínka.. Najednou tam stál přede mnou, hubenější než kdy předtím. Zůstali jsme oba dva jako solné sloupy, oči upřené do očí toho druhého. Trvalo to snad sto let, než se jeden z nás odhodlal k akci. Byl to Ecko, který jako se jako první probral z transu a (poněkud afektovaně) mě objal, zatímco já nevstala, a zůstala sedět v křesle. Div mě neumačkal a já měla vztek, že se takhle chová. Jako by se nic nestalo. Připadalo mi to takový pokrytecký. Na druhou stranu jsem od něj nic dobrého neočekávala, tak jsem to brala s chladnou hlavou.

 
Holky odešly spát a Ecko mě spolu s ostatními animátory zval na hotelovou diskotéku. Trošku jsem se předtím přiopila na kuráž, takže jsem souhlasila. Chtěla jsem vědět, co z něj vypadne. Diskotéka byla klasicky poloprázdná, pozorovala jsem ostatní hosty (většinou pubertální holky z Anglie), jak se motají kolem těch Egypťanů a pak vyšla ven. Ecko seděl na zídce a já se přitočila k němu. Koukali jsme si z očí do očí, beze slov, a já se ho pak (pod vlivem alkoholu) zeptala, jestli mě chce políbit. A on se ke mně naklonil a naše rty se setkaly. Byl to další z malých zázraků, které jsem s ním zažívala. Bohužel, Egypt je muslimská země, kde je sex a podobné intimity před svatbou tabu, a kdyby nás spolu viděli security, byl by průser. Ecko mi proto vložil do ruky klíč od pokoje a řekl mi, ať tam na něj počkám. Nechápala jsem, že se to děje. Nevěřila jsem, že to on chce a hlavně jsem nemohla uvěřit sama sobě, že se chystám zopakovat tu stejnou chybu. Láska je slepá. A ve spojení s alkoholem je ta slepota absolutní. Ležela jsem po tmě na posteli v cizím pokoji a ON vešel dovnitř. Bylo to nepopsatelný si zase ležet v náručí a cítit tlukot jeho srdce.
Předchozí díl:

Moje láska umírá (Egypt 5. díl)

2 comments:

  1. Žádná facka? :O Sakra! Já už se zas tak těším na pokračování!

    ReplyDelete
  2. Facka bohužel ne, i když by si jí sakra zasloužil :) Ale pokračování bude ještě zajímavý :)

    ReplyDelete