Friday, 10 April 2015

Romantika kvete nejen v Egyptě, ale i v Abu Dhabi


Pamatujete, jak jsem nedávno psala, že se mi tu začíná líbit jeden Filipínec? Dneska to mělo vývoj. A i když to nebylo přesně podle mých představ, bylo to dost příjemný J. Po práci jsem seděla v autobusu připravená na cestu domů a těšila jsem se, až se bus dá do pohybu a já si v telefonu naladím oblíbené love songy a budu si snít o „mém“ Filipínci J. Jaj, jenže HO o pár okamžiků později vidím přicházet přímo ke mně J. Seděla jsem úplně vzadu v poslední řadě a tam bylo jediné volné místo pro něj. Objekt svého snění jsem měla přímo vedle sebe! Bože můj. A bylo to úžasný. Nejdřív jsme tak rozpačitě plkali o práci a pak jsme si začali povídat i o sobě a o rodinách. Udělali jsme si takové malé rande přímo na sedačce autobusu, nehledě na ostatní cestující. A mě se to líbilo J. Můj F (budu mu tu říkat F – jako Filipínec – protože nechci používat pravá jména) mi ukazoval fotky své rodiny z Filipín, v pozadí zarostlé pralesy, dřevěné vozy tažené buvolem.. Prostě úplně jiný svět. Připadalo mi, že vedle mě sedí mimozemšťan, protože mi ta jeho „planeta“ přišla naprosto neuvěřitelná. On pochází z těchhle končin a teď tu sedí vedle mě, z masa a kostí, a já mám tu čest si s ním povídat a poznat tak jeho prostřednictvím další kus Země. Až jsem se začala bát, že kvůli němu budu chtít po Egyptu, Kypru a Emirátech prozkoumat i Filipíny J. Ale to snad nehrozí.

On byl vážně fajn. Má hezké ruce a prsty (toho si hodně všímám) a celkově mu to v džínách a kšiltovce moc slušelo. Ukazovala mi další a další fotky své rodiny (má snad osm bratrů a sester) a svých DĚTÍ! Ano, čtete dobře, svých dětí. A manželky. Ach jo. Proč musejí být všichni zajímaví chlapi ženatí? To je moje prokletí. Hmm, tak nic no. Snažit se nebudu J. Leda že bysme se vzájemně domluvili na dočasném vztahu tady, než se pak každý rozjedeme do svých domovů na druhé straně zeměkoule J.

No, a aby toho nebylo málo, tak mě dnes večer pozval na rande i někdo další J. Černočerný plavčík z Nigérie (říkejme mu N), který mi volá už delší dobu. Nic s ním mít nechci, ale někam s ním napoprvé půjdu. Chci mít konečně zase po dlouhé době důvod obout si lodičky a použít rtěnku J. Což budu mít i za pár dní, až půjdeme hromadně do kina. Tak tam se taky chci družit. Takže romantika kvete všude, jak je vidno. Aneb člověk prostě neumí být sám J.

 

No comments:

Post a Comment