Monday, 15 June 2015

Jaké to je hrát volejbal s fotbalistou nároďáku Abu Dhabi


Já jsem tou zumbou fakt posedlá. Další lekce právě za mnou a bylo to zase senzační. Byla tam taková koncentrace energie, že  by to vystačilo na denní spotřebu Temelína. Nabíjí to nejen mě, ale i moje tanečníky, což je strašně super. Nejlepší je, když za mnou chodí noví a noví lidi jen proto, aby mi řekli, jaký to je úžasný a že jsem v tom profesionál. To mě utvrzuje v tom, že musím konečně vlítnout na mého šéfa, aby mě vyslal na ten kurz. Stojí jen 325 dolarů a koná se koncem července v Dubaji. A s tím souvisí i nákupy. Včera jsem sváděla vnitřní boj, jestli si mám koupit nové zumba oblečení nebo ne, ale zkusím ještě počkat. V době ramadánu by měly být všude výprodeje J.

To vedro je tady fakt šílený. Dneska jsem se sprchovala čtyřikrát! Venku (pokud nejste u bazénu) se vůbec nedá dlouhodobě setrvávat. Svoje poslední dva volné dny jsem tedy strávila převážně v nákupních centrech, nebo v posilovně a bazénu. Celkem zabitej čas pro mě, která jsem zvyklá ustavičně někde lézt a objevovat nová místa. Ale neudělám nic J. Trénuju nové zumba choreografie, hodně plavu a piluju plavecký techniky (když už jsem ten plavčík, tak ať nedělám ostudu) a tak vůbec se snažím hodně hýbat. Dělá mi dobře i to, že neustále zaskakuju za kolegu a hraju s hosty vodní volejbal v bazénu. Mám teď zážitek, protože tu v hotelu máme fotbalistu národního týmu Abu Dhabi, který s námi hraje denně. Konečně celebrita J. A z Emirátů! Typickej hezounek, kterej to o sobě ví, ale je s ním ve vodě strašná sranda. Já to fakt miluju. Hrát volejbal v pracovní době a ještě za to dostávat zaplaceno. V našem týmu jsem jediná, kdo to miluje a kdo se vždycky hlásí jako dobrovolník. Nechápu ty moje holky, že se tomu vyhýbají. Má to i svoje další skryté výhody. Vždycky mi někdo z beach boyů tajně podstrčí Virgin Mojito nebo oříšky nebo džus J. Jsou to kluci zlatý. Vlastně černý, protože všichni do jednoho jsou z Afriky. Kamerun, Ghana, Nigérie.. a kdoví, co ještě. Zatímco plavčíci jsou vesměs všichni ze Srí Lanky, recepce z Ruska a SPA z Filipín. Nevím, proč je to takhle rozdělený. Já se vymykám všem škatulím, protože z Česka jsem tu jediná.
Číslo 18
 
Co se ještě událo zajímavého za posledních pár dní – byly jsme s holkama na party. Haha. Já a moje dvě kolegyně z dětského klubu jsme vyrazily na Liquid Rain Pool Party na střechu našeho partnerského hotelu. Slečny měly vstup zadarmo, tak jsme toho využily. Moje první party v Abu Dhabi. Dress Code byl bikiny a žabky. Můj bože. Já si oblíkla džínový kraťasy a musím říct, že trapněji jsem se necítila už hodně dlouho. Takhle krátký nohavice jsem měla na sobě naposledy snad ve 12 letech. Od té doby se snažím ty svoje sloní nohy zakrývat co to dá. Ale nikdo to tam neřešil, díky bohu. Musím říct, že jsem tam zahlídla daleko horší kreace a postavy. No, hudba stála na můj vkus opravdu za starou bačkoru. Jsem už na tyhle hudební akce asi fakt stará. Ale když ta muzika nemá melodii ani slova, tak se nedá svítit. Ale jsem ráda, že jsem se tam zjevila. Spousta lidí tam šla vysloveně jen ukázat svý vymakaný bicepsy nebo umělý prsa, o to zábavnější to bylo. Pozorovat je, jak nenápadně kontrolují, kdo všechno na nich může oči nechat. A když se spustil umělej déšť, kterej skrápěl ty jejich tělesný proporce, tak jim k absolutnímu štěstí stačila jen kapka.



A za tři dny už začíná ramadán. Budeme mít v hotelu zřejmě pusto prázdno, když ti Arabové nebudou moci jíst ani pít během dne. Zatím se loučím xxx

No comments:

Post a Comment